Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Δεν θα πιστεύετε τι κάνουν οι άνδρες μετά το σεξ


Εάν είστε από εκείνα τα κορίτσια που μετά το σεξ το αγόρι σας χαμογελάει, κλείνει τα μάτια του και κουλουριάζεται στην αγκαλιά σας, τότε πείτε ευχαριστώ και μην ξαναγκρινιάξετε.


Σύμφωνα με έρευνα του retrevo.com, οι συνήθειες των ανθρώπων κάτω των 35 ετών έχουν αλλάξει όταν πρόκειται για μετά την ερωτική πράξη. Το τσιγάρο που ξέρατε, το τσάι και τα υπόλοιπα έχουν πλέον αντικατασταθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Έτσι, το Facebook και το Twitter, είναι εκείνα που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον του αγοριού σας κι ας έχετε χτυπηθεί πάνω του σαν το χταπόδι, κι ας έχετε μπουρδουκλωθεί μέσα στα δαντελένια σας 
εσώρουχα.


πηγή :to-gamato.com

Γιάννης Σεβδικάλης: Το τρένο έκοψε τα πόδια του ταλαντούχου αθλητή!!!! Ας τον βοηθήσουμε...


Μάρτυρες ενός τραγικού ατυχήματος ήταν το βράδυ της Τετάρτης όσοι βρέθηκαν επί της Ιερά Οδού και Κωνσταντινουπόλεως στο Γκάζι.
Όλοι μούδιασαν στην εικόνα ενός τρένου να παρασέρνει έναν νεαρό ποδηλάτη και να συνεχίζει την πορεία του, με τον νεαρό καρφωμένο πάνω του. Ο λόγος για τον νεαρό Γιάννη Σεβδικαλή σερβιτόρο σε μαγαζί στο Γκάζι και ταλαντούχο αθλητή. Ένα παιδί με ήθος και σκληρά εργαζόμενο… Ο Γιάννης είχε ρεπό απ το μαγαζί που δουλεύει και πήρε το ποδήλατο του να πάει μία βόλτα. Την ώρα που γύρναγε προς το σπίτι του περνώντας από τις γραμμές του τρένου στην Κωνσταντινουπόλεως, κάποιος τον χαιρέτησε, γύρισε να απαντήσει και ούτε είδε ούτε άκουσε το τρένο που ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα και τον παρέσυρε. Τον μετέφεραν στο νοσοκομείο Γ.Γεννηματάς και μπαίνοντας στο χειρουργείο είπε στο γιατρό «…γιατρέ μου κάνε ό,τι πρέπει αλλά σε παρακαλώ σκέψου ότι από εμένα μπαίνει το μεροκάματο στο σπίτι…».
Ο γιατρός προσπάθησε, αλλά τελικά ακρωτηρίασε και τα δυο του πόδια κάτω απ΄τα γόνατα…Ο φίλος Γιάννης έμεινε χωρίς πόδια και χρειάζεται την στήριξη όλων μας για να καταφέρει να περπατήσει ξανά.
Ο Γιάννης σήμερα αναρρώνει στο κρεβάτι του σπιτιού του περιμένοντας να κλείσουν οι πληγές του, χαμογελά και ελπίζει ότι θα βρεθούν τα χρήματα για να βάλει προσθετικά μέλη και να μπορέσει να ξαναπερπατήσει και να φροντίζει την οικογενειά του…Σε ένα σπίτι με ανέργους και ανήλικα παιδιά. Οι φίλοι του διοργανώνουν μια συναυλία στις 6 Νοεμβρίου στον Βοτανικό (Ιερά Οδός & Σπύρου Πάτση) με πολλούς και σπουδαίους καλλιτέχνες, οι οποίοι δέχτηκαν να τραγουδήσουν αφιλοκερδώς, προκειμένου να βοηθήσουν.
Το εισιτήριο κοστίζει 8 ευρώ. Ένα ποσό που οι περισσότεροι μπορούμε να διαθέσουμε, για να βοηθήσουμε ένα συνάνθρωπο μας να ξανασταθεί στα πόδια του. Στην συναυλία για τον Γιάννη συμμετέχουν οι: Φώτης Ανδρικόπουλος, Αντίπερα όχθη, Ρίτα Αντωνοπούλου, Μελίνα Ασλανίδου, Χρήστος Θηβαίος, Ματούλα Ζαμάνη, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Δημήτρης Καρράς, Λήδα Μανιατάκου, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Θάνος Μικρούτσικος, Πάνος Μουζουράκης, Λεωνίδας Μπαλάφας, Σταύρος Νταντούς, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Μίλτος Πασχαλίδης Παύλος Παυλίδης, Μιχάλης Τζουγανάκης, Υπόγεια ρεύματα, Μαριέττα Φαφούτη, Γιάννης Χαρούλης, Burger project, Georgia (Μπλε), Fundracar, Magic de spell.

Σπάμε τον κώδικα: Γαιτί μπρυομε να το δαιβάσυομε ατυό


Μυαλό


Μπορεί να μην το συνειδητοποιούμε, αλλά ο εγκέφαλός μας αποτελεί έναν τέλειο αποκωδικοποιητή. Παραεδίγματος χράη, δεν έχιε σμηασία με πιοα σιερά εφμανίζοντια τα γράμαμτα σε μαι λξέη, ακρεί να είνια σωτσό το πώρτο και το τελυετιάιο – εμιές θα κατλάβυομε τι εννοιεί!
Παρομο1ως, ο εγκ3φ4λός σας δ1αβά7ει 4υ7όμα7α αυ7ή τη φρ4ση χωρ1ς καν να το σκ3φτ3ί!
Αναγραμματισμοί σαν τους προαναφερθέντες αφθονούν στο Ίντερνετ εδώ και χρόνια. Πώς όμως μπορούμε να τους διαβάζουμε; Και τι σημαίνει αυτό για τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου μας;
Συνοπτικά, η απάντηση είναι πως ουδείς γνωρίζει με βεβαιότητα γιατί είμαστε τόσο καλοί στο να διαβάζουμε… ανακατεμένες ανοησίες, κατά την δρα Μάρτα Κιούτας, νευροεπιστήμονα και διευθύντρια του Κέντρου Έρευνας της Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, στο Σαν Ντιέγκο.
Οι επιστήμονες, όμως, έχουν μερικές ισχυρές υποψίες.
«Έχω την αίσθηση πως έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία το περιεχόμενο», λέει. Και εξηγεί πως χρησιμοποιούμε το περιεχόμενο των φράσεων για να ενεργοποιήσουμε προληπτικά τις περιοχές του εγκεφάλου που αντιδρούν σε ό,τι περιμένουμε στη συνέχεια.
Μαγνητικές τομογραφίες εγκεφάλου έχουν δείξει πως όταν ακούμε έναν ήχο ο οποίος μας προδιαθέτει πως θα ακολουθήσει ένας άλλος ήχος, ο εγκέφαλος αντιδρά σαν να ακούμε ήδη τον δεύτερο ήχο. Παρομοίως, όταν βλέπουμε μια συλλογή γραμμάτων ή λέξεων, ο εγκέφαλος εξάγει συμπεράσματα για το τι θα διαβάσει στη συνέχεια.
Με άλλα λόγια, «το περιεχόμενο μας βοηθεί να αντιλαμβανόμαστε», λέει η δρ Κιούτας.
Το όλο σύστημα ασφαλώς δεν είναι τέλειο. Η δρ Κιούτας εκτιμά πως σε αναγραμματισμούς όπως αυτοί που προαναφέρθηκαν, δεν διαβάζουμε σωστά την κάθε λέξη μόνο με βάση ό,τι είχαμε διαβάσει προηγουμένως και το οποίος μας προϊδέαζε για το τι θα διαβάσουμε στη συνέχεια.
Πιστεύει πως ρόλο έπαιξε και ένας άλλος μηχανισμός: την ώρα που διαβάζαμε, ο εγκέφαλός μας αυτομάτως (και υποσυνείδητα) επέστρεφε στις προηγούμενες λέξεις για να γεμίσει τα κενά βάσει του μεταγενέστερου περιεχομένου – με άλλα λόγια, των λέξεων που έρχονταν αργότερα.
Υπάρχει και ένας τρίτος μηχανισμός: ο εγκέφαλος δεν διαβάζει τα γράμματα ένα-ένα, αλλά όλα μαζί. Συνεπώς, όταν το πρώτο και το τελευταίο γράμμα μιας λέξεως είναι σωστά, διαβάζει σωστά και τα ενδιάμεσα. Ή, όπως το θέτει η δρ Κιούτας, «τα γράμματα παίζουν τον ρόλο του περιεχομένου, το ένα για το άλλο».
Όσον αφορά το δεύτερο παράδειγμα (αυτό με τους αριθμούς που αντικαθιστούν ορισμένα γράμματα), μελέτη του 2007 την οποία πραγματοποίησαν επιστήμονες από την Ισπανία έδειξε ότι τέτοιου είδους αποσπάσματα κειμένων μόλις που ενεργοποιούν τα τμήματα του εγκεφάλου που αντιδρούν στους αριθμούς.
Αυτό σημαίνει πως τα γράμματα και το περιεχόμενό τους ασκούν μεγαλύτερη επιρροή στον εγκέφαλό μας απ’ ό,τι οι αριθμοί – ή πάλι ότι κάποιος μυστηριώδης μηχανισμός ομαλοποιεί ό,τι βλέπουν τα μάτια μας, επιτρέποντάς μας να αγνοούμε τους παράταιρους αριθμούς και έτσι να διαβάζουμε με ευκολία το ανάμικτο κείμενο.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Γιατί μας «κολλάνε» κάποια τραγούδια;

Γιατί μας «κολλάνε» κάποια τραγούδια;
Υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει «κολλήσει» με ένα μουσικό κομμάτι για ώρες ή ακόμη και για μέρες; Το μυστήριο πίσω από το συγκεκριμένο φαινόμενο προσπάθησε να λύσει μια βρετανίδα ψυχολόγος από το Κολέγιο Γκόλντσμιθ, στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με τη δρα Βίκι Ουίλιαμσον, ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι επειδή ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται τη μουσική με τέτοιον τρόπο ώστε να την ανακαλούμε αυθόρμητα στη μνήμη μας. Ετσι, το άκουσμα μιας λέξης που συμπεριλαμβάνεται στους στίχους μπορεί να πυροδοτήσει επιτυχώς την επαναφορά της μελωδίας ενός τραγουδιού στο μυαλό μας.
  • Ψαχουλεύοντας τις αναμνήσεις
Το έναυσμα για τη μελέτη δόθηκε στην ειδικό Μουσικής Ψυχολογίας, όταν η ίδια στην όψη ενός κουτιού παπουτσιών όπου αναγραφόταν η λέξη «Faith» ανακάλεσε στη μνήμη της το ομώνυμο τραγούδι του Τζορτζ Μάικλ. Η γνωστή μελωδία της είχε… κολλήσει για ένα ολόκληρο απόγευμα μέχρις ότου αποφάσισε να κρύψει το κουτί.
Μέσα από την ιστοσελίδα της www.earwormery.com, η ειδικός κάλεσε το κοινό να περιγράψει παρόμοιες ιστορίες που είχε βιώσει. Σε συνεργασία με τον ραδιοφωνικό σταθμό BBC6 Music αποφάσισε λοιπόν να διερευνήσει τι βρισκόταν πίσω από το μελωδικό… μυστήριο.
Αρκετά άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα, εξηγούσαν ότι θυμούνταν ένα μουσικό κομμάτι όταν έρχονταν αντιμέτωποι με καταστάσεις στρες. Μια γυναίκα συγκεκριμένα δήλωσε ότι από την ηλικία των 16 ετών, όταν και είχε αγχωθεί πολύ κατά τη διάρκεια σχολικών εξετάσεων, την είχε «στοιχειώσει» ένα συγκεκριμένο τραγούδι το οποίο τη συνόδευε και στο υπόλοιπο της ενήλικης ζωής της. Κάθε φορά που αγχωνόταν για κάτι, θυμόταν το τραγούδι «Nathan Jones», όπως π.χ. στον γάμο ή στη γέννηση του παιδιού της.
Η δρ Ουίλιαμσον υποστηρίζει ότι πιθανότατα πίσω από την ανάκληση των μουσικών αναμνήσεων κρύβεται το γεγονός ότι ο εγκέφαλός μας κωδικοποιεί τη μουσική με διαφορετικούς τρόπους ακριβώς επειδή αυτή διεγείρει διάφορες αισθήσεις κατά το άκουσμά της. Είναι ακόμα συνδεδεμένη με ένα σωρό προσωπικούς και συναισθηματικούς συσχετισμούς, οι οποίοι αυξάνουν τις πιθανότητες της ανάκλησης κάθε φορά που βιώνουμε μια κατάσταση παρόμοια με εκείνη που βιώναμε τη στιγμή που πρωτοακούσαμε κάποιο κομμάτι.
Όπως εξηγεί η ερευνήτρια, το πόσο «εύπεπτη» είναι μια μελωδία δεν φαίνεται να παίζει ιδιαίτερο ρόλο στο πόσο συχνά την ανακαλούμε στη μνήμη μας. Από τα στοιχεία της μελέτης φάνηκε ότι στο… μουσικό «κόλλημα» συμβάλλουν τόσο η συχνότητα με την οποία ακούμε ένα μουσικό κομμάτι, όσο και η χρονική εγγύτητα της τελευταίας ακρόασης.
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ